کد خبر: ۵۲۶۵۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
نام فنرباغچه بازهم وسط آمد؛
به گفته یک خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه میلان ایتالیا در حال تدارک یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای جذب مهدی طارمی است.

به گزارش پایگاه خبری 598، وب سایت rr.sapo پرتغال درباره آخرین وضعیت مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نوشت:

«قرارداد این مهاجم ۳۰ ساله ملی پوش ایرانی در پایان فصل آینده با پورتو به پایان می رسد. ایتالیایی ها در حال آماده شدن برای آغاز مذاکرات با پیشنهاد ۱۰ میلیونی هستند.

به گزارش روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت، میلان با خوشحالی به وضعیت قراردادی این مهاجم ۳۰ ساله نگاه می کند که در این فصل در ۵۱ بازی ۳۱ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل داد.

بند آزادسازی طارمی ۶۰ میلیون یورو است و پورتال ترنسفرمارکت او را ۲۰ میلیون یورو ارزش گذاری کرده است. با این حال، به گفته اکرم کنور، روزنامه نگار ترکیه ای، ایتالیایی ها در حال آماده سازی یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای آغاز مذاکرات با باشگاه پورتو هستند.

پرتال ترکیه ای انگانچه اسپورت هم فاش می کند که طارمی آرزوی قدیمی باشگاه فنرباغچه است که قصد دارد با باشگاه پورتو ارتباط برقرار کند. در ابتدای فصل، CNN ترکیه گزارش داد که باشگاه فنرباغچه که در آن زمان توسط ژرژ ژسوس هدایت می شد، پیشنهاد رسمی خود را ارائه کرده است.

مهدی طارمی پس از درخشش در ایران (شاهین بوشهر، ایرانجوان و پرسپولیس) و قطر (الغرافه) در سال ۲۰۱۹/۲۰۲۰ از درب ریو آوه وارد پرتغال شد. یک فصل حضور در ویلا دو کوند برای جلب توجه باشگاه پورتو کافی بود که حدود ۴.۷ میلیون یورو برای جذب او پرداخت کرد. این ملی پوش ایرانی در سه فصل حضور در پورتو به این اعداد و ارقام دست یافت: ۸۰ گل و ۴۹ پاس گل در ۱۴۷ بازی. طارمی در این فصل با ۲۲ گل (به اضافه ۷ پاس گل) در ۳۱ بازی آقای گل لیگ پرتغال شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها